VANN STILBEDÖMNINGEN!!!!

Första kvalet gick grymt! Istoriah var jätte lugn och fin och hoppade hela rundan nolla :) Det var en ganska svår bana med nästan bara linjer. Det var bara 7 andra som var nollor. Men som i somras är första kvalet en stilbedömning då man inte ska tänka på det utan man ska rida som man brukar. Juryna var Peter Markne o Sylve Söderstrand som jag tyckte var jätte bra, haha. Kanske för att de gav mig högst poäng av alla!!!! Så jag ensam fick gå in i prisutdelningen o hämta min rosett och täcke.
Men idag är det en ny dag och jag hoppas det går lika bra :) Juste glömde berätta vad otur vi har! Dagen vi skulle åka ner till skåne ramade mamma och bröt hennes arm! Men hon var väldigt envis om att vi skulle ta oss dit med lastbil, så jag växlade! Det var faktiskt läskigt att växla i stan när det var traffik. Det blev ganska mycket tutande :D
jaja här är filmen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför hade du inte med Lexus på Sm också? o Grattis till vinsten föresten! :D

2011-11-12 @ 13:31:08
Postat av: katta<3

hej <3

Eftersom det e bättre att bara konsentrera sig på Istoriah eftersom de e så olika, jag tog ju bara Lexus förra året då jag blev 4a :) Så jag tar Lexus till två Grand Prix i Holland ist. Det är så få starter i SM också, så blir så stressigt.



tack :) <3

2011-11-12 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0