gröna och vita rosetter, men inga blågula?

Så är det för mig med Istoriah :( Jag har varit så koncentrerad på nollan så inte bryt mig om tiden. De ända gångerna jag vinner med henne är när jag är ända nollan :( Så jag bestämde mig för att börja träna på det. Det första jag gjorde var att fråga Sylve hur man får snabbast tid och han sa den som har minst antal galloppsprång vinner. Det låter väldigt smart eller hur? Så jag tänkte då att när det blir mest galloppsprång är det ju när man svänger. Så vad jag behöver träna på är att inte stanna upp i svängen utan att galloppera! Den här lilla övningen jobbar jag med;
grön: galloppera. Kolla på en punkt 150° bakom och vänd så snabbt du kan och galloppera. Sen kan man hålla på så som serpentiner. GLÖM INTE yttertygeln
röd : Du hoppar sockerhindret och vänder så snabbt du kan och gallopperar full fart till nästa hinder då du efter hindret gör samma sak. GLÖM INTE att stå upp på de långa sträckorna
Lycka till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0