Moppekörkort :P

Förra veckan gick jag på två 3h teori lektioner för att åka moppe. Jag tyckte det var kul :) men läraren berättade om en massa olycker o sånt så att jag vågar nästan inte åka moppe längre haha. Nu har jag bara bankörningen kvar som är på tisdag klockan 6.15 :P När jag har gjort det kan jag göra kör provet och teori provet. Men tydligen är det nästan omöjligt att klara teori provet första gången o läraren sa att 7,2% utav 100% klarar provet första gången. I moppe gruppen är vi 12 men jag är ända tjejen, fast det e ju inga problem ;) När det gäller att plugga har vi huuur mycket som hälst!!! :P 7 böcker!!! :P :P :P
Min nya moppe hjälm <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0