Laddat om filmen :) Säg till om ni fortfarande inte ser den


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fint ! Är alla ponnisar utom den första eller ?

2012-04-23 @ 19:46:09
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: hejsan

hej, katta! ska du till haagen? var hittar man info om när, höjd ect,ect. kraaam, din blogg är toppklass!

2012-04-23 @ 21:37:21
Postat av: Anonym

Du rider alla dina tre jättefint och jag beundrar verkligen din känsla för rytm och avstånd! Men varför står du inte upp i lätt sits på de långa transportsträckorna, mellan hindren? :)

2012-04-23 @ 21:58:25
Postat av: Lina

Hej, hur utbildade var dina hästar när du fick dom? Hur göga klasser hade de gått och med vilka resultat? =)

2012-04-25 @ 20:25:30
Postat av: Katta<3

Madde: Ja den första är en storhäst



Hejsan: Vi kollar på TDB och sen propen



av : Jag brukar altid stå up och jag märkte det när jag såg filmen att jag glömde det. Det beror nog på att det är förta utomhus. Men det är bra att du säger till, för jag ska göra det. :)



Lina: Lexus har ju altid varit spänd men jag har jobbat mycket med honom så nu är han mycket lugnare, han har gått EM. Istoriah var inte lika utbildad som hon är nu och var lite spänd, han har tävlat 130 o 135 men aldrig EM. Topan är ju ganska ny. Han har altid varit väldigt utbildad eftersom han varit stilbedömningshäst. Han har gått 135. :)

2012-04-26 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0