LEXUUUUS <3 <3 <3

Asså fyyy vad fin Lexus var idag. Vi var ett riktigt team och vi hade jätte kul. Hoppade min första final i RPC så var väldigt nervös men sen gick det bort och jag hade bara kul. Tyvärr rev han näst sista hindret ååå men oj vad glad jag var ändå. Nu när det är mitt sista ponny så är jag bara glad så länge jag får tävla en sån fin ponny <3333 
Det var bara två som gick nolla så att jag blev fyra yaaay :D Jag vann då en träningshelg på Jump Club som blir perfekt om jag nu får en ny häst. Det roligaste är att cornelia Saxentorp min kompis kom trea så att hon kommer också på kursen. Det var ju också väldigt roligt att gulliga Tom vann :)
Lilla Gubben <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0