Vi har det såååå kul här!! :D

Vi var på fest hela natten igår så att idag var vi så trötta att vi gjorde nästan inget. Vi hjälpte lite i stallet på "morgonen" och jag red en häst. Vi satt sedan i sängen en timme innan vi cycklade till byn. Där satt vi på en restuarang i två timmar och prata non-stop! När vi kom hem satt vi i sängen (suprice, suprice!) Klockan typ 10 åkte vi och groomarna till grann stan där det var en jätte stor karnival :) Det var sååå kul :D <333 Vfr har vi inte såt i sverige! :( Efter en liten stund kom även min tränare. Jag åkte på JÄTTE hemska grejer och Felicia vann en stor björn! elr igäntligen var det Tim som vann den men hon fick den <3 Klockan 1 tog tränaren mig och Felicia hem.
Det var typ roligaste kvällen på hela året, tror jag. Jag vill inte åka ifrån Holland!!!

Kommentarer
Postat av: Stella

Är ni där själva eller har din mamma varit där också ?

Svar: Vi är ensama :D
Katarina Bork

2012-08-07 @ 11:14:48
Postat av: Anna

Vem tränar du för!? :)

Svar: Matijhas van Asten och hans sambo Kristin Nyberg. Topan är Matijhas förra häst. Matijhas hoppade Nationshoppningen i Falsterbo med bara 4fel. :)
Katarina Bork

2012-08-09 @ 10:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0