Landslagsträning :)

Den här helgen är det träning :) Efter jag slutade skolan åkte jag och mamma hit till Grevargården som ligger i Skövde. Jag föddes faktiskt här och bodde här när jag var pytte liten inan vi flyttade till Oslo. Lastbilen är i en uppvärmt hall så vi behövde ta hästbilen, det blev väldigt trångt men gick :) Det längre man åkte ju mindre snö det blev, finns väldigt lite jämnfört med Stockholm. Har med mig Lexus och Istoriah <3 När vi kom fram fick de vila lite medans vi valde rum och sen red jag båda. Vi var först till rytar "hotelet" så jag sprang runt och valde det finaste rummet :D haha. Till middag blev det Pizza i samlingsrummet med cola och TV. Ska upp tidigt imorn men det kommer inlägg efter jag ridit :) Mamma lova filma

Kommentarer
Postat av: elin

Hej katta!

snälla byt textfärg, ser nästan inte vad det står :(

2012-02-11 @ 13:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0