Älskar min mamma <3 <3 <3

Choklad mouse <3 <3 mmmm


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag satsar mot Junior EM i år och undrar lite över resorna så jag tänkte fråga dig om hur ni gör med längre resor mm (som tex moorsele, wierden, hagen). Hur ofta stannar ni och var? Hur lång tid beräknar ni att bara resan ska ta, hur lång tid tar en hel tävling, hur långt blir det tills man åker tills man kommer hem igen? Kan du inte vara jättesnäll att skriva om det och ett inlägg kanske just om att tävla internationellt, vad man ska tänka på mm. Vore en stor hjälp för mig! Tack! :)

2012-01-08 @ 23:14:02
Postat av: katta<3

skriver det snart, ska bara få tid

2012-01-10 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0