Min familj;

Pappa (jeff)
Pappa är ifrån Tranås och hel svensk. Han jobbar med investering och köper företag som han sen säljer. Han kom till Stockholm för att plugga på KTH och stannade här. Pappa spelar mycket golf och började rida förra året. Han har en jätte fin häst som ni vet och börjat "tävla", ha är super duktig :). Han brukar inte följa med på tävlingar men han var på ute SM och lovade mig att komma till EM i frankrike om jag blir vald :) <3 
Mamma (sarah)
Mamma är ifrån England och kom till Sverige 20år sedan. Det var då hon träffade Pappa :). Mamma red lite som liten men även räddat några gallopp hästar. Just nu har hon ingen häst :(. Mamma är suuper duktig med hästar och skulle aldrig vara på den nivån jag är på nu utan hene <3 <3 <3 <3
Lillebror (Karl)
Jag har en extremt gullig bror, han är snart 14år. Han gillar inte hästar men när han väl rider tycker hn det är kul :P det kanske e lite pinsamt att rida som kille. Karl är super duktig på alla killgrejer som BMX, Skider, Motorcyckel, fotboll, skateboard....ex. Han är lite busig i skolan men gör ändå bra.
Storebror (Erik)
Erik är igentligen min halvbror men känns som e helbror :) Erik är 39år och super snäll. Han har precise köpt sitt eget företag som pappa är väldigt stolt över <3 Erik har en sambo som han varit tillsamans med 2år. Erik rider ibland på sommarn som en kul grej :) Han bor inne i stan på Östermalm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0