Svar på frågor

Postat av: moa haah rider din pappa? ;) har du ingen säkerhtetsväst?=) ja du ska designa om bloggen !:D

Hej Moa <3
Ja pappa rider nu :) Jag rider bara med ridväst på svenska tävlingar. Tycker väst e oskönt och känns som jag sträcker på mig mer utan väst. Sen tycker jag att det är fult, fast det är inte nån bra anledning :D haha


Postat av: Vilken underbar häst Ville verkar vara! :) Tänk om alla kunde ha en likadan att lära sig på, vilken pärla! Lexus ser inte så lätt ut, men du rider honom jättefint! Många blir flaxiga på ponnys som honom, och det blir ju inte bra. Hur tänker du angående avståndsbedömning? Alltså att komma bra till hinder. På filmen kommer du ju bra till alla hinder utom 7 i 120. Har du fått träna på det eller blir det bara bra av sig själv? Alltså har du tips för att lära sig det eller har du aldrig behövt träna för att du hade så lätt för det från början? Tack för en bra blogg!

Hej <3
Altså jag har inte direkt tränat på det. Det är mer om att känna hästen bra tror jag. Den bästa träningen på avstånd är faktiskt att tävlinga. Sen blir det alltid bra avstånd om man rider framåt och tar första distansen, iaf med hästar som Lexus. Annars blir det ingen flyt och man får alldrig bra distanser.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du vara snäll o svara på min fråga angående internationella tävlingar som jag fråga om för några veckor sedan? :)

2012-01-25 @ 09:55:15
Postat av: Katta<3

Juste förlåt :(

2012-01-25 @ 22:40:04
Postat av: Sandra

Kan du inte berätta om din familj

2012-01-27 @ 07:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0