Träff på lördag!

Alla roliga hopp personer kommer till Eriksdalsbadet klockan 11 på lördag :) Bland annat Philip Ågren, Frida Mårtensson, Filip Carey, Viggo Björklund...och några fler :) Fast om jag känner Filip rätt så kommer han nog inte hela vägen till Stockholm, får hoppas att han kommer iaf. De bästa Juniorer och YRs kommer också. Ska ha lite föreläsningar, aktiviteter, få lite info gissar jag. Grenledarna kommer vara där som bland annat e Lotta Björe och Pether Markne. Det är konstigt ändå att de bestämde träffen i Stockholm när de flesta bor i Skåne/Göteborg, fast jag ska inte klaga :) Lovar att jag berättar lite mer i detaljer vad vi gör på lör/sön :) Kommer bli sjukt kul att se dem igen <3 <3 <3
EM gänget <3 Jag, Lotta, Sissela, Filip,  Emelie, Viggo

Kommentarer
Postat av: Anonym

När på året går NM och EM? Vad går först? :)

2012-01-03 @ 23:22:28
Postat av: katta<3

Kommer få reda på det på lördag :)

2012-01-05 @ 18:28:48
Postat av: beatrice nyberg

vi ses där ;) skönt för oss att det var i stockholm! haha <3

2012-01-06 @ 11:18:49
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/
Postat av: Katta<3

Ja vad kul, ses imorn <3

2012-01-06 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0