Lite plåster på såren

Man kan altid lite på älskade Lexus <3 Hoppade Grand Prixen idag och han hoppade huuur fin som helt :) Hoppade första rundan felfri :) och var då kvalad till nästa runda. Första rundan var 12 hinder och om man var nolla så hoppade man en annan runda på 8 hinder som man skulle hoppa så snabbt som möjligt utan att riva. Det blev 11 till omhoppning och alla red gallet fort! Min mamma sa att jag skulle ta det lugnt och inte riskera något men min tränare sa att jag skulle gasa och ta ömöjliga svängar. Jag följde tränarens plan haha ville så jäkla mycket vinna en Grand Prix! Det finns inte ofta ponny Grand Prixer så nu när det fanns en och jag var nolla i första rundan, så skulle jag fasiken vinna! 
 
Jag fick hela publiken att skrika och gjorde de där omöjliga svängarna möjliga. Flög in i mål och VANN klassen! Domarn bara skrek när jag kom in i mål och musiken höjdes :D Härlig känsla! Kan inte fatta det! Så himla koolt att vinna en Internationell Grand Prix! Just då glömde jag att jag var så ledsen. 
 
Lexus är bara fööör fin <3 <3 Han hoppade verkligen hjärtat ut och gjorde allt han kunde för att inte riva. Fantiskt häst asså! NEEEJ JAG VILL INTE SÄLJA HONOM :,,,((
 

Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Filmades rundan?? för jag skulle gärna se den!! :D

Svar: ja jag ska ladda ner den :)
Katarina Bork

2012-07-28 @ 10:21:11
URL: http://jsjumping.blogg.se
Postat av: Elsa

Graaaaaaaaattis! Vad duktiga ni e!
Skulle även vilja se rundan om den filmades vill säga ;)
Sedan har jag även en fråga, varför ska ni sälja honom? Du kanske redan har sagt det men i så fall har jag missat det! :)

Svar: Jag är ju 16 iår så det är mitt sista ponny år :((
Katarina Bork

2012-07-28 @ 10:26:17
URL: http://Elsabergh.blogg.se
Postat av: Erika Bergqvist

Grattis!! Vart i Danmark är tävlingen? :)

Svar: Längst uppe på toppen av Danmark, tävlingen var på Stall Mellby :)
Katarina Bork

2012-07-28 @ 10:45:01
URL: http://erikabergqvist.blogg.se
Postat av: Agnes

Du kommer väll att vara med på SM med Lexus nu när allt har gått så bra? Men sen så undrar jag också varför du inte var med på Lexus istället på EM när istoria blev skadad? Älskar din blogg och hoppas att allt går bra nu med hästarna! <3 <3

Svar: Nej jag ska nog inte vara med på SM :( Lagledarna tycker inte Lexus är bra nog och jag hade inte förberett honom eftersom jag trodde Istoriah skulle rida EM :(Taxk <333
Katarina Bork

2012-07-28 @ 14:09:25
Postat av: Agnes

varför ska du inte vara med på sm med honom? kom du inte fyra med honom något år? <3

Svar: För att jag är i Holland då :) Jo de gjorde jag <3
Katarina Bork

2012-07-29 @ 18:35:14
Postat av: Lena Franzén

STORT Grattis, Ni är så duktiga!Det är så spännande att följa dig på din blogg och se hur det går för dig, framföraltt nu när ni flyttat från Rydboholms gård. Lycka till Katarina!

Svar: Tack :) Haha roligt att höra. Hört att ni fått en riktig sötnos till stallet. Hälsa Elin <3
Katarina Bork

2012-07-31 @ 08:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0