GRATTIS på 16års dagen älskade hund <3 <3 <3

Min hund Pimmsär min älskade storasyster <3 Hon fanns där när jag föddes, när jag gick till skolan för första gången, på min första tävling, på EM.....ALLT! Hon är nu väldigt gammal men skuttar och springer fortfarande runt trädgården som en valp. Även fast alla sakt varje vinter i flera år att hon inte kommer överleva vintern har hon gjort det. Hon har cancer och ser inte elr hör inte så bra men verkar inte ha ont och är alltid glad :)
Jag kollade upp hur länge Engelska setters levde på google där varje sida stod mln 9-12!!?? Men hon är ju 16, hallååå?? Tänk om hon är typ världens äldsta setter nånsin??

Vi tog med henne till träningen idag där hon fick springa runt på gården och jaga fåglar vid sjön. Hon fick även två korvar från macken. När Vi kom hem fick hon en hel stor grillad oxfilé och som desser hundgodis och grisöra(låter jätte äckligt, men de e hennes favo). Nu sover hon som en stock :D
Grattis världens finaste <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0