Nej va otur!

Tävlade 130 i Fjälkestad idag som gick bra men ändå dåligt. Hade mest otur. Jag fick helt fel distans till 8an så han såklart stannade. Jag blev arg på mig själv och kom igen. Sen på nästa hinder kom jag bra men precise innan vindret halkade han (det var lerig gräs) så var obalanserad :(((( Jag blev då utesluten. Jätte irreterande, men så kan det gå när man gör ett misstag.

Lexus är ledsen men han blir nog gladare när vi släpper ut honom i hagen :) Eftersom jag ska tävla helg här i Skåne igen, kommer vi lämna honom hos våra kompisar Ling-Vannerus tills onsdag när mamma kommer ner igen. Han har fått en stor box med två fönster bredvid Sveriges kändaste B-ponny, såklart Grey Brey :) Han kommer ha det bra. Jag och mamma flyger hem ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0