Dagen alla väntat på... SM FINAL!!!

Jag valde Istoriah till finalen eftersom jag tänkte att jag ändå inte skulle bli placerad och Lexus hade ju hoppat så otroligt bra medans Istoriah behövde träna! Jag gick in utan några förväntningar och red en lugn runda, det blev faktiskt en riktigt fin runda. Fick ett pet men det är inte så dåligt för en SMfinal bana, desutom var ingen nolla och det var bara två andra förutom mig med 4fel. Men jag hade ju med mig felen från igår som var synd :( 
 
på något otroligt, magiskt sättKOM JAG FEMMA!!! :O :O Ja alltså femma i SM! Det trodde jag verkligen inte. Som lotta sa imorse ALLT KAN HÄNDA PÅ SM FINAL, man vet ALDRIG! Som alltid har hon rätt :DMen jag bara jaja och tänkte på en typ 12te plats. 
 
SKIT!! Jag kom precis femma i SM!! OMG!! :O <3 Jag kan inte fatta det! förra året 3a och detta är 5a, året innan 4a med Lexus. INTE DÅLIGT! Nu fattas bara Guld medaljen, men jag ger inte upp! Jag ska vinna SM. 
Min fina fina Istoriah <333
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis, så himla fin ponny och duktig ryttare :D <3

Svar: Taaack <3 vad snäll du är :) fin blogg
Katarina Bork

2012-11-05 @ 19:17:39
URL: http://hannawesterlind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0