Film på Lexus Lör och Sön

 

Kommentarer
Postat av: Louise

Varför valde du inte Lexus i finalen? Han såg ju säker ut och hoppade bättre i msva än den andra ponnyn. Dessutom hade han väl färre fel? Bara kul att höra hur du tänker :)

Svar: Du fattar inte hur svårt det va att välja, jag hade fortfarande inte valt när C-ponnyna hoppade. Jag tänkte för det första att jag ändå inte skulle få placering (jag trodde de) så det gjorde ju inget att Lexus hade mindre fel. Sen tänkte jag att Lexus hade ju hoppat så otoligt bra så då var det bättre att låta hnm hoppa en liten klass (120) och vinna den, medans Istoriah inte hoppade bra och behövde träna. En annan anledning är att det är min sista tävling med Lexus och jag ville sluta det bra. Sista anledning är att jag hade tänkt ta Istoriah och warrete till Holand och Belgien för att tävla, men jag ville veta om jag kunde ta Istoriah. Vill inte åka om Istoriah inte hoppar så bra och det är onödigt och väldigt dyrt att bara ta en häst. Förstår du nu? :)
fast du ska veta att jag verkligen ville ta Lexus <3
Katarina Bork

2012-11-07 @ 14:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0