SM Invigning 2012

Det gick till att när domaren kallade sitt namn så skulle man gå på en röd matta haha :D Det var lite pinsamt men ändå jätte kul eftersom det var helt fullt på läktaren :D Eftersom jag har två hästar var mitt namn på två ställen på startlistan. Domarn sa, ja då väntar vi bara på Katarina Bork när jag redan stod där. Jag vinkade och då förstod han <3 De var inte den roligaste invigningen men inte den sämsta heller :) Har tyvärr inga bilder :(
 
En gång stod vi still i typ timmar medans en massa prata om nått och det var skit jobbigt! En gång åkte alla in till banan på motorcycklar då jag höll på att ramla av haha :D En annan gång var det typ Grease tema då de spelade musiken och det kom in "raggar bilar" :D Ibland har clubbarna tävlat om vem som har det bästa invigningen. 

Jag har räknat att jag har varit med på 8 SM! Mitt första SM var utomhusSM 2008 :)<3
Ljunby SM 2009 - vet inte vfr jag stog med de från södermanland, kanske för att min klubb är från där elr nått haha :D
Vetlanda SM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0