SM kval1!!!

Ush jag kan inte direkt säga att jag inte var nervös, för de var jag :/ Vet inte varför igäntligen, jag har ju gjort dehär tusen gången och jag har hoppat EM, och även nollat Finalen i EM. Men det kommer ändå :P Fast det stoppde inte mig! Jag var 3de ut och gjorde en underbar runda på Istoriah, hon var så hila fin att rida och hon hoppade riktigt bra. JAG VAR NOLLA!! Fy vad skönt det var att gå nolla efter man varit nervös. Nä jag skulle hoppa Lexus var jag inte nervös :) Tyvärr red jag dåligt in på en combination då han stannade. Jag kom igen, denna gång red jag bra och han hoppace den <3 Så det blev 4fel men bsolut inga problem, de e ju inteså mycket och det är bara 6 andra nollor. 
 
Nu har jag skrivit mycket, här får ni se filmen istället <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0