USH!

Det var Globenkval idag och jag red skit dåligt! aaaaaah jag är så arg på mig själv. Jag bara glömde allt och var helt borta! Jag skulle ha fått typ 20fel men jag har verkligen världens underbaraste ponny som hoppade allt han kunde ändå <3 <3 <3 Han rev bara sista. Jag tycker Lexus skulle ha kastat av mig som jag red, iaf bitit mig efteråt! yes men å kan det gå! Jag är iaf glad över att jag har en ponny som  gör llt för mig :) 
Men man kanske inte kan rida bra varje klass elr?
Vi hade äntligen en filmkamera haha yaaay :D Tyvärr gick det ju dåligt när jag äntligen hade det filmat, typiskt! Här är filmen :) Borde kanske inte visa den, men då får ni se hur man INTE ska rida och hur underbar Lexus är :)

Kommentarer
Postat av: ida

vad vill du jobba med i framtiden? hästarna, vd, säljare? kan du förklara varför också? skulle vara såååå kul att veta Kram (du har väääärldens bästa blogg<333333)

Svar: Ja jag kan skriva om det <3 <3 <3 :)
Katarina Bork

2012-09-25 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0